Zahájení prodeje

Pracovníci prodeje vždy touží přesunout váš produkt klientům. Potřebuje však čas, aby se o tom dozvěděli. Průzkum případ od případu zabere jen čas, který by mohl být vynaložen na prodej.

Jak to může napravit Realtify?

Okamžitým vytvořením komplexního a uživatelsky přívětivého stanovení ceny, analýzou infrastruktury a modelů dostupnosti, které můžete použít v marketingových materiálech, se prodejní týmy mohou starat o klienty, místo toho, aby shromažďovaly informace.

  • Rozsáhlý čas strávený na vzdělávání vašich prodejních pracovníků
  • Dlouhá doba přípravy marketingových materiálů
  • Vlastní metodika bez připraveného základu
  • Koho se to týká?

    REALITNÍCH DEVELOPERŮ

    InvestorÚ

    REALITNÍCH AGENTŮ

    PORADENSKÝCH AGENTUR

Vzorový případ

Příprava marketingových materiálů se vždy zaměřuje na výhody budoucího projektu. A stanovení ceny, vždy jde o stanovení správné ceny.

Váš tým prodeje se potřebuje naučit, jak propagovat konkrétní projekt. Realtify Vám pomůže zkrátit dobu, kterou prodejní zástupci musí strávit tím, že se budou vzdělávat o cenách a projektech, o kladech a záporech, aby dokázali rychle předvídat potřeby klientů.

Zahájení prodeje není jen o stanovení ceny, je to pochopení toho, jak propagovat svou nemovitost. A jaký existuje lepší způsob, než vložit do svých vlastních marketingových materiálů kompletní analýzu infrastruktury a dostupnosti, ve které budou data, která jsou každý den aktualizována.

Vladislav Kochetov, CEO

Jste připraveni dělat chytřejší rozhodnutí o nemovitosti?