Většina informací je příliš hrubá pro vytvoření lokálních úsudků, a doba a výdaje na shromáždění informací s sebou nesou riziko zmeškání tržních trendů. Tím pádem Vašim hlášením chybí místní úroveň detailů a nedokážete vidět celý obrázek dříve, než vše dokončíte.
Jak to může Realtify napravit?
Díky Realtify získáte přehled, který bude prvotřídní, podrobný a zajistí, že Vám nic neunikne.
Koho se to týká?
REALITNÍCH DEVELOPERŮ
InvestorÚ
REALITNÍCH AGENTŮ
PORADENSKÝCH AGENTUR
V Realtify věříme v definování měřítek a ukazatelů, jelikož „důležitý“ nebo „hlavní“ je diktován cíli průzkumu. To je důvod, proč jsme vytvořili modul s více než 1700 různými kombinacemi tržních měřítek pro ty, které jste si vybrali.
Analýza konkurence je hodnocení silných a slabých stránek aktuálních a potenciálních konkurentů. Místní analýza poskytuje informace o aktuální strategii konkurence a jejích silných a slabých stránkách. Pochopení konkurenčních strategií může pomoci při odhadování nadcházejících hrozeb a příležitostí.
Srovnatelné údaje se při analýze používají často. Profesionálové používají srovnatelné domy, které se nachází zhruba v okruhu 1 km od nemovitosti, kterou hodnotí. Srovnatelné údaje, které používají, jsou typicky jedině takové, které jsou aktivní nebo byly prodány maximálně před rokem. Je správné snažit se použít srovnatelné údaje pro určení cen položek.
Vzorový případ
Průzkum pražské čtvrti Karlín s rozšířením na blízké okolí z důvodu stanovení hlavních trendů, měřítek a aktivity na trhu.
Průzkum vybrané lokality je vždy prvním krokem k pochopení současného trendu na realitním trhu. Takový průzkum musí být analytický, objektivní, řízený, přesný, konkrétní a měřitelný.
Naším hlavním cílem je posoudit aktuální aktivitu na trhu v pražské čtvrti Karlín, stanovit přesná hlavní měřítka a získat přehled o účastnících na trhu. Takový průzkum je typicky zapotřebí pro interní rozhodování, protože pouze tak mohou zainteresované osoby dojít k požadovaným informacím s jasnými výsledky.